Community Cooking -...
 
Notifications
Retirer tout

Community Cooking - Vegan Dinners ! 🤩

5 Posts
4 Utilisateurs
0 Likes
32 Vu
Nico Community Cooking
Posts: 2
Début du sujet
(@nico-community-cooking)
New Member
Inscription: Il y a 3 ans

Welcome dear greedy monkeys, Here you will find all the info about the so yummy & healthy food we'll cook together during our amazing time together ! 

Étiquettes du sujet
4 Réponses
Posts: 2
(@lucileribault)
New Member
Inscription: Il y a 3 ans

Hey every one! is it normal that i can't put my name on the participant's list? i just paid 10 euros! and register in a team (on the 29 if i remember well)

thank youuuu <3

Répondre
2 Réponses
Odile
(@odile)
Inscription: Il y a 3 ans

New Member
Posts: 2

@lucileribault tu t'appelles comment sur le doc participants?

Répondre
Nico Community Cooking
(@nico-community-cooking)
Inscription: Il y a 3 ans

New Member
Posts: 2

@lucileribault : les inscriptions ont été clôturées en fait... On est plus que overbooked...

Pour 2 jours, tu seras la dernière exception ! Envoie moi les infos à toutes les cases ici, je mettrais à jour pour toi. 

Répondre
Posts: 8
(@meryem)
Active Member
Inscription: Il y a 3 ans

coucou 

peut on essayer de communiquer en inserant la traduction en français s'il vous plait  pour que ce soit plus simple pour tous... même si je suis une minorité à ne pas comprendre l'anglais ma connexion est mauvaise et du coup je passe des heures à chaque fois traduire message par message la communication pour ma part n'est pas très optimale et devient plus une contrainte que plaisir de partager. Merci 

 

Hello

can we try to communicate by inserting the translation in French please so that it is easier for all ... even if I am a minority who do not understand English my connection is bad and suddenly I spend hours each time translating message by message, communication for me is not very optimal and becomes more of a constraint than a pleasure to share. Thank you

Répondre
Share: